avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Niedziela, 19 stycznia 2020 · dodano: 19.01.2020 | Komentarze 1

KEELER.
Jak to dobrze, że ten krater, nadal potężny, bo o średnicy 160 kilometrów... okazał się na tyle głęboki,
że będąc w jego wnętrzu całkowicie zostałem osłonięty przed wiatrem.
No bo ten wiatr tutaj, na Księżycu jest naprawdę wręcz złośliwy.
W przypadku gdy lawa w kraterach nie jest całkowicie zastygła...muszę uważać podczas jazdy.
Przez ten wiatr oczywiście.Po drugie ten właśnie wiatr trochę osłabił moje zdrowie.
Jestem totalnie przeziębiony i chyba od dawien dawna nie zażyję w takim okresie stanu mojego zdrowia jakichkolwiek leków
bo ich zwyczajnie tutaj nie ma. I nie jest mi źle z tego powodu.
Krater nie dość, że głęboki, to jeszcze jego ściany wyrastają bardzo wysoko ponad powierzchnię księżyca.
Cały ochrania mnie przed wiatrem.
Całość z wysoka daje zapewne obraz trapezu. W bocznych ścianach występują jakieś wyrwy.
Dziś Ziemi nie oglądałem.

Uwielbiam błękit, dopóki jednak będę na Księżycu to niebo zawsze będzie dla mnie czarne.
Podobnie by było gdybym był na Merkurym...ale sorry, w stronę Słońca nie mam zamiaru jechać.
Jest tak, bo Księżyc i Merkury nie mają atmosfery.
Nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek ujrzę niebo błękitne, z pewnością natomiast zobaczę je...różowe, gdy będę przejeżdżał obok Marsa. Będę widział też i białe i zielone, jak na przykład na Uranie lub Neptunie.

...czym dalej będę oddalony od Słońca, tym mniej znanych z ziemskiego nieba konstelacji będę dostrzegał.