ulica księżycowa nr 225- REKOWO GÓRNE

Piątek, 29 marca 2019 · dodano: 29.03.2019 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 31 tysięcy 205 kilometrów.

...ulica, no właśnie. Tego się spodziewałem.
Przynajmniej zdjęcie na pamiątkę jest, tylko dlatego, by kiedyś tu przyjechać i zobaczyć jak rzeczywiście ładnie istnieje, z domkami.
Tutaj działki już są wykupione, brama też jest...no i blisko na Hel.
Tabliczki ulicy nie było.

Dojechałem do Zatoki Puckiej. To jedno z kilkunastu ulubionych moich miejsc w Polsce.

Do...po prostemu przy ekspresówce i przez Trójmiasto.
Z powrotem przez Łężyce, Chwaszczyno, Cedry Wielkie, Ostaszewo, Marzęcino, Nowakowo i Kamionek Wielki.

Dar Młodzieży zacumował oczywiście w Gdyni.

jotka69
| 07:38 sobota, 30 marca 2019 | linkuj Gratulacje! Widzę, że wróciłeś do formy. Miło się patrzy na ludzi spełniających swoje marzenia.
koszmar67
| 21:38 piątek, 29 marca 2019 | linkuj No to zaliczyłeś już w tym roku 10 tysięcy kilometrów. Gratulacje! Mnie zadowoliłby taki wynik w ciągu całego roku. :)