WIGRY 3

Środa, 26 grudnia 2018 · dodano: 26.12.2018 | Komentarze 4

...oczywiście dziś wyłącznie na moim Wigry 3, który ma lat...dowiecie się dokładnie w dniu 01 stycznia przyszłego roku.

To nie jest tak, że za wszelką cenę chcę stać się młodszym, a nawet dzieckiem. To nie jest tak.
Ale dziś, kiedy sobie tak jeżdżę po swoim dziecięcym podwórku, jest mi miło, gdy sobie wyobrażam najszczęśliwsze dni swojego dzieciństwa i...tak sobie uświadamiam, że wtedy, gdy było mi dobrze, nie zdawałem sobie sprawy z tego, że kiedyś to właśnie podwórko zamienię w drogę na Księżyc, że w pewnym okresie poznam tak wspaniałe Osoby, jakże mocno mi blisko rowerowo.
Wtedy zawsze myślałem, że najlepszych Kolegów i najlepsze Koleżanki mam tylko na swoim podwórku.
Tak jakby poza nim nic już nie istniało.
...nadszedł smutny moment, w wieku moich 13 lat. Bo rodzice postanowili zamienić mieszkanie.
Przez kilka kolejnych lat regularnie przychodziłem lub przyjeżdżałem na swoim rowerku na ulicę Zagonową.
Ale tylko przez kilka lat, bo niemal Wszyscy gdy dorośli...wyjechali, wyprowadzili się...w każdym bądź razie zmieniło się wiele.
A i u mnie zmieniło się wiele.
Dziękuję Wszystkim, których spotkałem na swojej rowerowej drodze.

...przeszłość siedzi mocno w każdym z nas.