ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT

Wtorek, 25 grudnia 2018 · dodano: 25.12.2018 | Komentarze 3

...z okazji tak wspaniałego okresu, jaki obecnie przeżywamy, w jakim mamy przyjemność uczestniczyć i przeżywać go, życzę Wam Wszystkim, bez wyjątku, spotkań w gronie rodzinnym, zrozumienia, uwielbienia, spełniania swoich marzeń, rozmów, przemyśleń.
Życzę Wam, abyście w tym czasie mogli spędzić czas wyłącznie w Gronie Rodzinnym lub wśród osób Najbliższych, których Rodziną właśnie powinniście nazywać.
Od Nowego Roku znowu zaczniemy spełniać swoje marzenia. I Nikt z Nas nie jest słaby. Informuję i oznajmiam, że każdy dostał siły wprost proporcjonalnie do wielkości swoich marzeń. Mimo to będziemy potrzebowali wsparcia ze swojej Rodziny lub ze strony osób najbliższych, których Rodziną właśnie powinniśmy nazywać. Nie zawsze będziemy razem, to oczywiste. Zawsze powinniśmy jednak czuć swoją bliskość. Bo to pomaga, bo to działa w obie strony. Bądźmy więc teraz ze sobą nierozłącznie.
...pamiętam ten dzień doskonale, wszystko, każde słowo wypowiedziane, każde miejsce wypatrzone przez mój wzrok.
Przed tym momentem, już na kilka godzin przed, nie chciałem jeść, nie chciałem pić, nie chciałem rozmawiać, myślałem tylko o tym, aby tam dojechać. Gdy zsiadłem z roweru to bez wahania objąłem Lucjana z całych sił, emocjonalnie, ze łzami w oczach, dziękując Mu za Wspaniałe dziesięć dni. Lucjan postępował identycznie, jak ja. Minęło już ponad 5 lat, a ja to przeżywam tak samo jak kiedyś. Byłem wtedy bardzo szczęśliwy, bo wcześniej poświęciłem cztery pełne lata dla tej właśnie jednej chwili, bycia na mecie ultramaratonu MRDP, bo MRDP miało być moją przepustką do piękniejszego świata rowerowego.
Nie jestem zawsze z Rodziną, ale nieustannie o Niej myślę.
O rodzinie nie da się zapomnieć, gdziekolwiek jesteśmy, dokądkolwiek zmierzamy.
Tamtego dnia, jak i w późniejszych dniach wielokrotnie powtarzałem, że na mecie MRDP byłem bardzo szczęśliwy.
Jak bardzo ?...bardziej wcześniej w życiu byłem szczęśliwy tylko jeden jedyny raz.
Tylko wtedy, gdy urodził mi się Syn.