avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KOD APOLLO 18.02.27

Wtorek, 20 listopada 2018 · dodano: 20.11.2018 | Komentarze 6

- Księżyc,
- co?
- czekaj na mnie, zbliżam się do Ciebie

Pozostało tylko 43.795 km, więc Księżyc widzę już 8,77 razy większy.
Ważna data 26 listopada 2018 roku - Perygeum: 366.606 km.

rowerowo dzień rozpocząłem od 5 nad ranem.
Pojechałem sobie do słonecznej Stegny...kurortu na Mierzei Wiślanej. Dziwne, nikogo oprócz mnie nie było.
Aha, to prawie zima. Byłem tam zaledwie kilkanaście sekund.
W drodze powrotnej było ciekawie. W rejonie m. Cyganek po raz pierwszy zobaczyłem kolejkę wąskotorową...oczywiście o tej porze roku i to w dodatku...towarową !! Nie było jeszcze totalnie widno, początkowo myślałem, że jakiś TIR z trzema lampami zbliża się do mnie. Zrobiłem mu zdjęcie w ostatniej chwili.

potem w drodze powrotnej oczywiście przejeżdżałem przez Nowy Dwór Gdański. Tym razem w świetle słońca.
Jak już wczoraj informowałem powstała tu nowa droga dla rowerów. Podpowiadam, że jak jedzie się w kierunku Elbląga to jedziemy po...lewej stronie. A na tym samym odcinku tylko jadąc od Elbląga jedziemy...po lewej stronie. No i oczywiście od tej strony jest trudniej, jak widać na zdjęciu. Nie wiem, czy Full da radę...

170 km na Żuławach samemu, bo tu właśnie najmocniej wieje. 30 km z Mareckim na Wysoczyźnie Elbląskiej. ładnie pruje