avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579942.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 03 marca 2020 roku

Piątek, 19 października 2018 · dodano: 19.10.2018 | Komentarze 2

- Księżyc,
- co?
- czekaj na mnie, zbliżam się do Ciebie

pozostało 50.150 km i 804 dni.
Kod Apollo 6.24

od 5 nad ranem z Markiem pojechałem do Gdańska ponabijać licznik rowerowy, żeby cała Polska wiedziała, że w Gdańsku też dużo się jeździ na rowerkach.
Do Gdańska i z...oczywiście okrężnie, przez Ostaszewo i Cedry, a potem przez Sobieszewo.
Wspólnie przejechaliśmy jakieś 180 km.
Wszystkie km przejechałem...aż wstyd się przyznać...z bólem serca.
To znaczy z bólem zęba. Nic nie żałuję, bo znowu sprawdziło się powiedzenie, że nic nie dzieje się bez powodu.
Uwielbiam wizyty u stomatologa, dbam o zęby, ból jakiś niekontrolowany pojawił się,  a dzięki temu dziś przeżyłem tą najlepszą wizytę, w Nowym Dworze Gdańskim.
Bo pomocy udzielała mi Pani, która uwielbia rowery, bardzo, bo co rocznie ma przebiegi minimum 10 tysięcy km.
Na wizytę nic nie czekałem ( na fundusz, a nie prywatna i nie była planowana ), bo jak zobaczyła mnie w całym mundurku rowerowym to zaprosiła mnie od razu do gabinetu, a wtedy jeszcze nie wiedziałem o co chodzi.

średnia ogólnie na trasie wyniosła 29 km/h na co wpłynęło także patataj po Gdańsku.
Ogólnie nie jechaliśmy poniżej 30 km/h.