ZIEMIA - KSIĘŻYC

Poniedziałek, 13 sierpnia 2018 · dodano: 13.08.2018 | Komentarze 4

KSIĘŻYC JEST MOJĄ INSPIRACJĄ.
Pozostało: 60.950 km i 871 dni.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku.
Tydzień temu "straszono" mnie szpitalem. Dziś jakoś przeszedłem pozytywnie kontrolę stanu zdrowia oka.
No bo to jest tak: oko się leczy, widzę już nim dużo, biorąc pod uwagę fakt, że początkowo widziałem jedynie palce pielęgniarki stojącej kilka centymetrów obok mnie- jest duża zmiana. Widzę już szósty, siódmy rząd liter od góry.
Tyle, że jest jeden problem, i to najważniejszy. Nadal mam światłowstręt, więc oka chorego nie otwieram bo mnie szczypie, razi itp.

Najważniejsze, że wróciłem do domu i na razie nie muszę kontynuować leczenia w szpitalu.
To jest dla mnie ważne, bo jeszcze chcę w tym roku spotkać się z moimi i bliskimi ze świata rowerowego.
Trudno, postaram się przetrwać tak trudny dla mnie okres.

Za tydzień ponowna kontrola.

Pozdrawiam Wszystkich, którzy przejmująco myślą o mnie. To dla mnie ważne.
Bo i w tym przypadku i w całej drodze na Księżyc samemu przejechać, bez myśli innych, po prostu nie da się.
Jest mi trudno.

jotka69
| 08:17 wtorek, 14 sierpnia 2018 | linkuj No to ja tak jak Kot, koszmar67 i MarekDIVE: Frombork Park Astronomiczny.
Kot
| 05:55 wtorek, 14 sierpnia 2018 | linkuj Frombork, Park Astronomiczny.
koszmar67
| 21:01 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj Ja tam wiem, że będzie dobrze. Musi być! Powierzchnię Księżyca musisz zobaczyć wyraźnie i bez bólu. No to może tym razem.... albo nie, Frombork! :-)
MarekDIVE
| 20:42 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj Robercie, zdrowie jest najważniejsze. Dlatego mimo trudnych chwil, pozytywne nastawienie, czy myślenie może tylko pomóc. Trzeba wierzyć, wyzbyć się wątpliwości, a droga do celu będzie o wiele krótsza i mniej bolesna.
Dlatego obstaje przy magicznym miejscu: Park Astronomiczny we Fromborku:)