ZIEMIA - KSIĘŻYC

Niedziela, 12 sierpnia 2018 · dodano: 12.08.2018 | Komentarze 3

KSIĘŻYC JEST MOJĄ INSPIRACJĄ.
Pozostało: 61.150 km i 872 dni.

...jeszcze sobie jakoś z tymi uczuciami radzę, ale teraz będzie gorzej.
Bo wróciłem do rzeczywistości, więc nie wiem jak to będzie.
Czasami sobie wmawiam, że tak już musi być, że ten stan musi trwać już do końca, więc muszę go nie tyle zaakceptować co przyjąć za normalność.
Oko nie leczy się, a nawet wręcz jest gorzej.
Jutro kolejna, przyspieszona kontrola, w Klinice w Gdańsku.
Jutro więc będzie wyrok.
To nie jest tak, że jestem zły bo choroba przeszkadza mi w jeździe na rowerze.
To nie o rower chodzi. Księżyc jest już mój, zbyt wiele czasu mam na ten cel. Pewnie, że jest mi smutno, że teraz tak powoli jadę.
Bo nie na rowerze najgorzej znoszę tą chorobę.
Najgorzej jest podczas innych prostych czynności życiowych, kulminacją zaś pobudka.
...miało być trudno, ale nie wiedziałem, że z taką chorobą będę musiał walczyć.

Mogę jeździć, mogę żyć normalnie i podejmować wszelakie wysiłki.
W najbliższych dniach muszę znowu wyjechać z Elbląga. Bo to codziennie otoczenie nie poprawia mi zdrowia.
W domu na przekór jest mi trudniej, nie mogę o tym zapomnieć.

Jest mi bardzo trudno.

Kot
| 05:03 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj Czasami jest tak, że brakuje słów, by dodać sił i otuchy. To co napisałeś jest przejmująco smutne. Moje myśli są przy Tobie. Trzymaj się i walcz.
Mój głos dziś na Westerplatte, bo to symbol walki. Walcz.
jotka69
| 21:17 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj 3mam kciuki za Ciebie. Czekamy na wieści po kontroli w klinice. Współczuję bólu, bo oko potrafi dać popalić, a przed takim bólem nie wiadomo jak uciec. Jesteś dzielny, dopniesz swego. Spotkamy się niedługo w Parku Astronomicznym we Fromborku.
koszmar67
| 19:58 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Trzymaj się, przyjdą jeszcze lepsze dni! Park Astronomiczny we Fromborku.