avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

JADĘ DALEJ, TO CUDOWNE !!

Środa, 28 marca 2018 · dodano: 28.03.2018 | Komentarze 9

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 80.101 km. 1009 dni
K O D A P O L L O : 5.56.

- Księżyc...
- co ?..
- czekaj na mnie, zbliżam się do Ciebie !

identycznie było dokładnie rok temu. W tym okresie także wyjechałem w Polskę. I wróciłem tego samego dnia, 28- go.
Mało. W godzinę wypadku o 17.30 dziś, tak jak rok temu, również byłem kilkanaście kilometrów przed domem.
Tyle, że dziś w Bogaczewie, bo od strony Warszawy wracałem.
Czułem to w sobie. Nie zatrzymałem się. Spokojnie wracałem do domu. A gdy już usiadłem w pokoju to...zrobiło mi się wyjątkowo dobrze, przyjemnie. Bo rok temu o tej porze w bólach leżałem w szpitalu.
Nigdy tego nie zapomnę, ale o tym piszę już po raz ostatni. To miłe, że dziś zadzwonił do mnie Marecki, z pamięcią o tym.
Przykro mi jest bo ciało po wypadku mam słabe. Jeżdżę uczuciami, myślami, pasją, miłością, tym wszystkim o czym sobie pomyślę.
Rower nie wypełnia mojego życia i nie zastępuje mi kogokolwiek. Mimo to musi być, i pewnie nigdy nikomu nie powiem dlaczego.
Później wkleję zdjęcia, później opiszę dni spędzone na Mazowszu.
Pozdrawiam Dareckiego, z nadzieją, że jeszcze w tym roku zjemy wspólnie obiecaną pizzę.
Warszawa to moje miasto.
Od dnia wypadku, mimo okresu leczenia przejechałem 42 tysiące kilometrów. Nie zmienię się.
Każde marzenie dane jest nam wraz z mocą potrzebną do jego spełnienia.
Jadę dalej, to cudowne !

za Mławą 3000 m przed m. Napierki rozpoczyna się najnowszy boczny asfalcik wzdłuż ekspresówki © Robert1973 nufka funkiel asfalt na odcinku Morąg- Małdyty w środkowej jego części
nufka funkiel asfalt na odcinku Morąg- Małdyty w środkowej jego części © Robert1973

| 20:41 piątek, 30 marca 2018 | linkuj dziękuję jotka69, to miłe dla mnie słowa.
| 14:27 czwartek, 29 marca 2018 | linkuj Darecki dziękuje za pozdrowienia :-(
| 08:24 czwartek, 29 marca 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku
MarekDIVE
| 21:04 środa, 28 marca 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku.
| 20:25 środa, 28 marca 2018 | linkuj Działka Dareckiego :-)
jotka69
| 20:08 środa, 28 marca 2018 | linkuj Właśnie sobie dzisiaj zadawaliśmy z Marcinem pytanie, kiedy miałeś wypadek. Pamiętaliśmy, że w marcu i że z początkiem czerwca razem byliście na ślimaczej wycieczce. Trochę się niepokoiliśmy tą ciszą na bs, dopóki nie napisałeś Marzence pod zdjęciem, gdzie jesteś. Ufff, odczułam ulgę, że jesteś w siodle. I zdałam sobie sprawę, że jak nie jeździsz to dla nas jest to po prostu nienormalne. Co za pokręcona logika.
mototramp
| 20:05 środa, 28 marca 2018 | linkuj Osiedle Wilga - Droga Księżycowa
koszmar67
| 20:02 środa, 28 marca 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku.
jotka69
| 19:59 środa, 28 marca 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku.