avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

sto czterdziesta szósta ulica księżycowa

Wtorek, 27 marca 2018 · dodano: 28.03.2018 | Komentarze 7

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 80.377 km. 1010 dni
K O D A P O L L O : 5.58.

nr 138 Warszawa
nr 144 Stanisławów Pierwszy
nr 145 Chotomów
nr 146 Łosia Wólka

dziś było pochmurnie, ale sucho, i znowu wietrznie i zimno. Jazdę rozpocząłem od Warszawy.
Bardziej ruchliwie, nikt jednak nie trąbił. Praktycznie objechałem Stolicę od Zachodu przez Południe i Wschód, aż na północ.
W okolicy Marek robią ekspresówką więc jest mnóstwo objazdów, w Radzyminie też główny wjazd do miasta remontowany, a w okolicy tego miasta słabe asfalty.
Nocowałem w Nowym Dworze Mazowieckim. Zajechałem na twierdzę Modlin i pobliskie lotnisko słuchając ryk wyjących silników podczas startowania samolotów...coś pięknego.
Z ulic, a raczej miejscowości na uwagę zasługuje m. Łosia Wólka. Leży w okolicy NDM.
Od m. Czosnów zajebiście przepiękne asfalty, na których także wyznaczona jest droga dla rowerów. Asfalt w przeciwieństwie do Serocka tu był posprzątany. Droga była też przez las, zawsze asfaltowa. Cudowne widoki. Same domki jednorodzinne i dosłownie...zero ludzi i samochodów. Pusto totalnie.
O nie, był wyjątek. Byłem zmęczony i już nie chciało mi się patrzeć na mapę. Do Łosiej Wólki ciągle jechałem po zakrętach, więc jak zobaczyłem jakiegoś gościa to postanowiłem go spytać o drogę, mimo że byłem już blisko.
To był tamtejszy, zwyczajny menel. Zrobiłem błąd bo spytałem go o...Lisią Wólkę. Ze zmęczenia nie zajarzyłem, a on też.
I wskazał mi drogę. Po kilku sekundach odjechania od niego słyszę jego głos w stylu...Ty Łosiu !! Zdziwiłem się dlaczego mnie obraża, przecież byłem miły...ale po chwili zajarzyłem, że krzyknął: Ty, Łosia. A ja pytałem przecież o Lisią Wólkę.

osiedle w warszawie na ulicy Księżycowej
osiedle w warszawie na ulicy Księżycowej © Robert1973 typowa warszawska tabliczka
typowa warszawska tabliczka © Robert1973 księżycowa na Chomiczówce w warszawie
księżycowa na Chomiczówce w warszawie © Robert1973 Warszawa
Warszawa © Robert1973 Józefów
Józefów © Robert1973 była tabliczka
była tabliczka © Robert1973 to jest Księżycowa, ale najpierw przez płot...a za płotem był pies
to jest Księżycowa, ale najpierw przez płot...a za płotem był pies © Robert1973 od drugiej strony księżycowa w Józefowie
od drugiej strony księżycowa w Józefowie © Robert1973 oto Otwock
Stanisławów Pierwszy
Stanisławów Pierwszy © Robert1973 z ładniejszą tabliczką
z ładniejszą tabliczką © Robert1973 księżycowa w m. Stanisławów Pierwszy
księżycowa w m. Stanisławów Pierwszy © Robert1973 Chotomów
Chotomów © Robert1973 tu też jest tabliczka
tu też jest tabliczka © Robert1973 księżycowa w m. Chotomów