avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 24 czerwca 2020 roku

Sobota, 24 lutego 2018 · dodano: 24.02.2018 | Komentarze 5

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 85.286 km. 1041 dni
K O D         A P O L L O : 5.74.

ale lipa. Od samego początku wiedziałem, że nic z tego nie wyjdzie. Dzień nie udany.
Do wczoraj udawało mi się zjeżdżać przed opadami śniegu. Dziś co prawda nie padało, ale wszędzie był tylko śnieg.
Na domiar złego silny wiatr potęgował z północy.
Na północ nie mam żadnych dróg, te na wschód i zachód były totalnie zaśnieżone.
Jedynie na południe droga na Malbork było odśnieżona.
Już po kilku km za miastem jadąc z wiatrem byłem pewien, że z powrotem pod wiatr będzie mordercza walka. I tak było.
Niemal 40 km, aż do Kamionka Wlk jechałem w przedziale 10-15 km/h. Miałem jedynie trzy okienka pogodowe podczas których rozpędziłem się do 20 km na odcinku 100 metrów. ha ha ha.
Asfalt był, ale coś za coś...cały ja i cały rower byliśmy w soli. Czarne ubranie niemal miałem bialutkie.
Takie coś zrobiłem dwa razy- przed i po śniadaniu. Rower myłem dwukrotnie, bo już po 75 km chrobotało mi w napędzie wszystko.
jestem zmęczony.
Za miastem już od dłuższego czasu nie widzę rowerzystów. W mieście tak.
I tak jak dla Denisa Urubko zmierzającego na K2...zima dla mnie także kończy się 28 lutego.

Wyniki na dzień 22 lutego:
1 miejsce- Wielanowo - 47 pkt.
2 miejsce- Elbląg - 37 pkt.
3 miejsce- Frombork - 11 pkt.
4 miejsce- Lutowiska - 5 pkt.
5 miejsce - Wisła- 3 pkt.
6 miejsce - Szrenica - 2 pkt.
7 miejsce - Gosań - 1 pkt.