avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 25 czerwca 2020 roku

Piątek, 23 lutego 2018 · dodano: 23.02.2018 | Komentarze 5

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 85.436 km. 1042 dni
K O D       A P O L L O : 5.74.

rozpoczynając projekt KSIĘŻYC w 2011 roku ogłosiłem, że przed upływem dekady wyląduję na Księżycu.
To samo uczynił w roku 1961 John F, Kennedy. Lądowanie nastąpiło 20 lipca 1969.
Jeśli ja uczynię to w roku 2019 będzie...przypadkowa zbieżność dat ?

Inżynierowie musieli zbudować rakietę na tyle silną, by doleciała do Księżyca oraz statek kosmiczny zdolny odbyć tę podróż w obie strony. Ja musiałem mieć w sobie na tyle silne emocje, by nie zaprzestać kochać go oraz kilka rowerów zdolnych odbyć tę podróż w jedną stronę.

MarekDIVE
| 21:39 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku. Na to miejsce warto oddać głos. Miałem okazję spać trzy lata temu w Archidiecezjalnym Ośrodku Młodzieżowym Caritas Archidiecezji, który jest przy planetarium. To jest magiczne miejsce, które za każdym razem, pozwala poczuć niesamowitą moc, dzięki któremj możemy poczuć bliskość gwiazd, a w tym przypadku bliskość księżyca.To samo mi towarzyszyło 32 lata temu, gdy spałem tam przez trzy tygodnie. Zachęcam do spędzenia tam nocy, by się samemu przekonać :)))
koszmar67
| 20:59 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku.
sierra
| 11:25 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj Tak, to będzie właściwe miejsce, zatem oddaję swój głos na "Park Astronomiczny we Fromborku". A później możemy skoczyć na wiatkę na Pierzchałach ;)
Kot
| 09:09 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku.