sto dziesiąta ulica księżycowa

Sobota, 10 lutego 2018 · dodano: 11.02.2018 | Komentarze 6

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 87.223 km. 1055 dni
K O D A P O L L O : 5.79.

równo o północy z Elbląga ku kolejnej księżycowej ulicy wyjechałem wraz Mareckim, Mariuszem i Markiem.
A więc tak. Marek przejechał z nami tylko jakieś 50 km, a Marecki dojechał tylko aż do Koszalina.
Nie wrócił ze mną do domu, ale ulicę księżycową w okolicach Koszalina oczywiście zobaczył.
Ulica nufka funkiel, tabliczki jeszcze nie zamontowali.
No cóż, ciemno, zimno, ale bez śniegu. Fajnie.
Z Koszalina zacząłem wracać do domu, z myślą przejechania jeszcze kilkudziesięciu km w celu zacumowania w stałym pensjonacie w m. Kwasowo k. Sławna k. Słupska. Bawił się ze  mną dalej tylko Mario.
Mario gdyby wracał sam to pewnie zamiast w Elblągu wylądowałby w Darłowie, a tak, ze mną spędził myślę wieczór i noc w bardzo dobrych warunkach.
Pozdrowienia dla Dareckiego.
Trasa: Elbląg-Malbork-Starogard Gdański-Czersk-Brusy-Biały Bór-Bobolice-Koszalin-Stare Bielice-Koszalin-Sławno-Kwasowo.

Mario i Marecki na Kaszubach
Mario i Marecki na Kaszubach © Robert1973 w tel rzeka Brda
w tel rzeka Brda © Robert1973 przed Białym Borem
przed Białym Borem © Robert1973 stare Bielice
stare Bielice © Robert1973 ulica księżycowa
ulica księżycowa © Robert1973

| 20:22 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj Patrz, jaki czujny :-)
sierra
| 01:36 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj @Robert, ktoś musiał, a że padło na mnie, to tylko przypadek ;)
A tak na poważnie, to przekonał mnie Twój sms o miejscówce noclegowej chwilę przed wycieczką i to, że zabrałeś górala (na kapciach chyba szerszych niż moje) nie mogłem pozwolić Byś wracał sam. W końcu od czego ma się przyjaciół nie?
Darłowo, to też piękne miejsce i dużo przyjemniej by było wracać brzegiem Bałtyku niż nawet mocno nie obciążoną krajówką ;)
Dzięki Robert, teraz czas na jakąś kolejną Księżycową-ta na wschód wgląda atrakcyjnie :)
P.S.
Co do miejsca lądowania, to może być tylko jedno, ale teraz nie napiszę bo głos będzie nieważny ;)
| 19:24 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Marek oddał głos po terminie
| 17:54 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Wielanowo, do którego było już niedaleko ;-)
Kot
| 20:50 niedziela, 11 lutego 2018 | linkuj Godna wyrypa!