avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598046.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 02 sierpnia 2020 roku

Środa, 25 października 2017 · dodano: 25.10.2017 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 101.358 km. 1163 dni
KOD APOLLO: 6.11 ZIEMIA: 0.84

dwukrotnie byłem w Nowym Dworze Gdańskim. Z przerwą. Bo.
Zawsze lało, silnie wiało i było przenikliwie zimno. Dla mnie...najzimniejszy dzień po tegorocznej wiośnie.
Czucia nie miałem w dłoniach bo wiatr potęgował zimno, a one mokre były mimo grubych rękawic.
Niesamowite, że w takiej pogodzie można przejechać sto kilometrów.

Ze mną jednak jest tak, że mam odwagę, bo zmieniam rzeczy, które mogę zmienić...
mam spokój bo godzę się z sytuacjami, których nie mogę zmienić...
Sukces mój tkwi w tym, że potrafię to wszystko rozróżnić.

...a Księżyc, to niesamowite, bo to widzę tylko ja.
Dla mnie jest On już blisko PIĘCIOKROTNIE większy od tego widzianego z powierzchni Ziemi.
Potężny jest. A Ziemia ? ładniejsza niż widziana ze swojej powierzchni.
Mimo to nie wracam z powrotem. 384 tysiące 403 km i coś jeszcze potem będzie, ale to na powrót już nie wystarczy.
Zresztą nie mam już pieniędzy na powrót, nie mam czasu, rower może by się jakiś znalazł, ale jednym i tak przecież nie dojadę.
O, zapomniałem...węże nie przetrwają takiej podróży.
Nic z tego nie wyjdzie, rower mi zastępuje to wszystko, co utraciłem na Ziemi. I robi to doskonale.