avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577848.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Ksieżyc

Poniedziałek, 17 lipca 2017 · dodano: 17.07.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 116.562 km. 1263 dni
KOD APOLLO: 6.47 ZIEMIA: 1.26

tradycyjnie przed rehabilitacją 50 km od piątej nad ranem. Udaje mi się już regularnie wstawać po czwartej. Pewnie gdyby to był okres zimowy to bym nie nauczył się tego tak szybko. Jest jednak nadal jeden problem...nadal czuję się mimo wszystko "zaspany" przez cały dzień, i to nie z tego powodu, że wcześnie wstaję. Kurde, wystarczy, że zobaczę gdzieś łóżko a już natychmiast kładę się spać, ha ha. nawet na rehabilitacji podczas wykonywania prawidłowo ćwiczeń udaje mi się przysnąć, a w chwili gdy jestem podłączony pod jakieś lasery to normalnie śpię. To efekt rozbicia mojego normalnego cyklu dnia po wypadku. Jak po przebudzeniu się wstaję to normalnie nie mam sił, wystarczy jednak kilkanaście minut i wszystko wraca do normy.
Dlatego dziś uciekałem z domu jak tylko mogłem...i trafiłem na Krzysia i Leszka, pojeździliśmy trochę po Wysoczyźnie Elbląskiej i jej okolicach prawie do nocy. Dla niezorientowanych...i Leszek i Krzyś są klubowiczami 1008 BB Tour. Klubowicze 1008