avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

ALE NUMER !!

Sobota, 24 czerwca 2017 · dodano: 26.06.2017 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 120.440 km. 1286 dni
KOD APOLLO: 6.56

zaproszono mnie na wycieczkę, więc nie odmówiłem.
Wyjazd o 2 w nocy. Wyjechałem wraz z Mareckim, Mario i Sławkiem. Pierwsze dwie godziny w deszczu, ale jakoś mi przenikliwie zimno nocą nie było. Potem pogoda była super, stan nawierzchni oprócz kilku asfaltów fatalny- liczył się pobyt z kolegami, i...czy ja cały dystans z nimi przejadę? Ciało od szyi w dół było pesymistyczne, natomiast od szyi w górę...to coś normalnego. Wycieczka krajoznawczo poznawcza, góralem, czyli to co nie bardzo lubię, ale za to mieliśmy przejeżdżać przez miasta, które uwielbiam, czyli...Toruń i Włocławek.
Przejechałem cały dystans z Elbląga do Włocławka, na miejscu byliśmy jakoś w granicach godziny 20- tej.
Zasnąłem o 23- ciej jak dziecko w trzy minuty. Pobudka była już po 3- ciej nad ranem w niedzielę.
Raz pędziliśmy, raz wlekliśmy się podziwiając naturę, ja też chodziłem bo po piachu mój rower nie jeździ.
Sympatycznie. Wysiłek mega. Ale zrobiłem to. To cudowne, że jadę dalej...Kwidzyn
To cudowne, że jadę dalej...Kwidzyn © Robert1973 Marecki, Mario i Sławek oraz mój rower
Marecki, Mario i Sławek oraz mój rower © Robert1973 Początek Wiślanej Trasy Rowerowej