avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KOLEJNE TRZYSTA PO WYPADKU

Niedziela, 25 czerwca 2017 · dodano: 26.06.2017 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 120.131 km. 1285 dni
KOD APOLLO: 6.55

Kochani, powoli wracam na właściwe miejsce. Dziś wróciłem z Kolegami z Włocławka do Elbląga odwrotnym szlakiem Wiślanej Trasy Rowerowej. Wyjeżdżałem z mieszanymi uczuciami, a jednak zrobiłem to. I nie szosowym rowerem na asfalcie.
Gdy siedzę na rowerze i jadę, to raczej jest złudne myślenie, że już wszystko jest OK, bo w takim wypadku można jedynie pomyśleć, że mam słabą formą, gdy czasem wolniej pojadę. Wszystko widać wtedy gdy muszę zejść z roweru, usiąść na trawie, pierwsze kroki do sklepu, trudności mam w momencie gdy muszę usiąść na krawężniku itp. Nie jestem w ogóle jeszcze rozciągnięty. Ale mam jednak dużo rowerowych uczuć w sercu, więc przejechałem to.
Do Elbląga wjechałem tylko z Mareckim po 22- giej bo w czasie deszczu 100 km przed domem w m. Nowe na trasie zgubił się nam Mario i Sławek ( dojechali do Elbląga później ).
To cudowne, że mogę jechać dalej.
W niedzielę z samego rana nad Wisłą