avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Księżyc

Wtorek, 20 czerwca 2017 · dodano: 20.06.2017 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 121.097 km. 1290 dni
KOD APOLLO: 6.58

ostatni dzień pierwszego etapu rehabilitacji. Kolejny zaczynam 03 lipca.
Jeżdżę i po płaskim i po Wysoczyźnie Elbląskiej. Kilometry będą rosły, aż miło.
A na zdjęciach przedstawiony jest cały strój kolarski, który miałem na sobie w dniu wypadku. Moje spodnie
Moje spodnie © Robert1973 Grubsza bluza
Grubsza bluza © Robert1973 Cienka bluza
Cienka bluza © Robert1973 Podkoszulek
Podkoszulek © Robert1973 Moja bielizna
Moja bielizna © Robert1973

| 19:11 czwartek, 22 czerwca 2017 | linkuj Rehabilitacja nadal trwa, ja jej pomagam i przed i po...bo mam ciało i duszę sportowca.
A to, że będę na MRDP wiedziałem leżąc w łóżku, ten ultramaraton to perełka w moim świecie rowerowym. Ten sposób myślenia nie wynika z mojej pychy, tylko z miłości do roweru.
Pozdrawiam.
wilk
| 13:26 czwartek, 22 czerwca 2017 | linkuj Racja, strasznie szybko wracasz do zdrowia, myślałem że rehabilitacja zajmie Ci wiele czasu - a Ty tymczasem od razu stówy machasz. W tym tempie to na MRDP spokojnie dasz radę i staniesz na starcie ze wszystkimi
Kot
| 19:51 środa, 21 czerwca 2017 | linkuj Strasznie jest oglądać takie powypadkowe strzępy.
Bardzo się cieszę, że jesteś z nami. Że szybko wracasz do zdrowia, że znowu jeździsz rowerem. Jesteś Robercie WIELKI!