avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Księżyc

Poniedziałek, 19 czerwca 2017 · dodano: 19.06.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 121.223 km. 1291 dni

no cóż. Postęp jest po przejechaniu na raty 1000 km. Oddech mój rzeczywiście szybciej się odnawia, tyłek już nie boli, tylko kręgosłup, ręce są silniejsze, ale...poprzeczka nadal wisi wysoko. Powód: wirusowe zapalenie rogówki oka prawego. Jeżdżę raczej z samego rana. albo późnym wieczorem, czyli wtedy, kiedy słońca jest najmniej. Oko jakoś nie chce się leczyć, a ja jakoś nadal chcę jeździć. Odczuwam tzw. "światłowstręt". W Elblągu lekarze mówią, że na wsi nikt mnie nie wyleczy, więc od dzisiaj leczę się w Akademii Medycznej w Gdańsku.
Nie jeżdżę do Gdańska rowerem z powodu totalnego rozkopu głównej drogi na całej jej długości.
Poprzeczka wysoko, plany też mam już wysokie.
Od dziś ustalam nowy kod lądowania APOLLO. Kto go rozszyfruje...ten Gość.
KOD APOLLO: 6.58
To niesamowite, że jestem ponownie w tym świecie, niebawem znowu będę w gronie Bikerów z całej Polski live. Zobaczymy się.