avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Księżyc

Niedziela, 11 czerwca 2017 · dodano: 11.06.2017 | Komentarze 7

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 122.157 km. 1301 dni

najpierw mnie wspaniale przywitano, a na koniec jeszcze ładniej mnie pożegnano. Warto mieć takich kolegów.
A więc...nie byłem sam. Wyjazd bardziej terenowy- najpierw z grupą Mareckiego, od Krasina jechałem już tylko z Mario i Tomkiem.
No cóż, było wspaniale. Czasami odstawałem, ale obiecuję, że się poprawię. Jechałem na 120 procent swoich aktualnych możliwości.
Oczywiście nie walczyłem. Psychicznie znowu się naładowałem, a i przy okazji całemu ciału co raz bardziej daję do zrozumienia co to jest normalność. przejechaliśmy przez kilka pochylni na kanale elbląskim, potem byliśmy i w Miłomłynie i Liksajnach.

Elbląscy Bikerzy
Action Kot © Robert1973 No i złowił świeżą rybę z jeziora
No i złowił świeżą rybę z jeziora © Robert1973

Kot
| 19:48 środa, 21 czerwca 2017 | linkuj Jakie poświęcenie! Kot zamoczył łapki w wodzie dla zdobycia jedzonka :) Dzielny zwierzaczek!
emes
| 21:50 sobota, 17 czerwca 2017 | linkuj Wilk wspomniał mi o Twojej osobie i ostatnich przykrych wydarzeniach. Zrobił to gdy ja napomknąłem, że nie czuję się gotowy na MRDP.
Jestem pod wrażeniem Twojego hartu ducha, zawziętości i konsekwencji. Twoja historia jest właściwą odpowiedzią na wszelkie wymówki.

Misja na Księżyc się uda. Jestem o tym przekonany. Przed Tobą ogrom pracy ale dotrzesz tam. Z dumą i na własnych warunkach.
| 18:30 środa, 14 czerwca 2017 | linkuj Ignacio: Ten peleton porusza się drogą gminną, kiedyś to była krajówka ...
| 21:30 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj Fliker, monitoruj te ulicę, szukaj jak najwięcej. Dojadę do nich.
Ignacio
| 20:41 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj Ten peleton na krajówce, to niezły kij w mrowisko moich rowerowych zasad.
Jestem pod wrażeniem, ale ja na prawdę nie lubię zbytnio rydzyka!
fliker
| 12:48 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj A w tzw międzyczasie przybyły dwie ulice Księżycowe, jedna na Podkarpaciu w miejscowości Wysoka Głogowska, a druga nie tak daleko od Elbląga w Pomysku Wielkim. To tylko jakieś 150km, patrząc na obecne przebiegi to z noclegiem mógłbyś powrócić na właściwą ścieżkę :) Obie zaznaczyłem na mapie.
sierra
| 06:05 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj Nie mogłem wprost uwierzyć jak zobaczyłem Cię na zbiórce u Mareckiego...
Super, że znów jesteś z Nami.