TRZYDZIESTA DRUGA ULICA KSIĘŻYCOWA

Sobota, 11 lutego 2017 · dodano: 12.02.2017 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 129.638 km. 1419 dni
Do lądowania pozostało 890 dni. KOD POKŁADOWY APOLLO : 10.20

ULICA KSIĘŻYCOWA nr 28 w Grębocinie, nr 29 w m. Osiek nad Wisłą, nr 30 w Kopanino, nr 31 w Toruniu, nr 32 w Aleksandrowie Kujawskim. Województwo kujawsko- pomorskie

wyjechałem o piątej nad ranem, aż do Malborka ( 37 km ) jechałem wprost na przepiękny koloru żółtego księżyc.
byłem przekonany, że gdy skręcę na Sztum to go utracę z widoku...nic z tego, był jeszcze wtedy, ale potem już nie.
Przenikliwie zimno z samego rana. Dość napisać, że oprócz tradycyjnego sopla normalnie zamarzły mi osobiste kanapki.
W okolicy Torunia wiatr już wiał tak mocno, że od krajowej 91 w drodze do Grębocina i do osiek jechałem maksymalnie 15 km/h na maksa. A potem znowu było zimno, i tradycyjnie ciemno.
Nocleg na trasie BB Tour na trasie Toruń- Włocławek.
Byłem również w Ciechocinku, wjechałem tu na godzinkę, taka dal picu.
Normalnie, bez emocji, byłem sam oczywiście. Góralem.