Ziemia- Księżyc

Poniedziałek, 23 stycznia 2017 · dodano: 23.01.2017 | Komentarze 5

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 132.537 km. 1438 dni
Do lądowania pozostało 909 dni. KOD POKŁADOWY APOLLO : 10.21

dobrze się jedzie, ale nie zawsze jest fajnie. To znaczy fajnie jest bo jest Fish, ale kłopoty też są.
Dbam o rowery bo niezwłocznie naprawiam to, co się w nich psuje. Szczegół w tym, że je katuję.
W sobotę suport w góralu zaczął mi się rozlatywać przed setnym kilometrem. No  cóż, miałem jeszcze ponad 150 km do domu.
80 km przed końcem, gdy ledwie wyjechałem z Olsztyna...korba latała z łańcuchem ładnie już na wszystkie strony.
Ale dojechałem, z takim oto łańcuchem. Pękły cztery ogniwa, a mimo to nie rozleciał się całkowicie.
Nie wiem, jakim cudem dojechałem.
Nocna reanimacja roweru przez Fisha  doprowadziła do tego, że o piątej nad ranem wsiadłem na nowo narodzony rower.
Już od dawna rowerowo wiem, że to nie chodzi o komfort posiadania dobrych klasowo rowerów, komfort polega na tym, że ma się pewność posiadania ich następnego dnia w pełni przygotowanych do wyjazdu.
I taki komfort daje mi Fish. A potem wystarczy tylko jeździć...z przyjemnością.

Mój łańcuch
Mój łańcuch © Robert1973

| 20:50 wtorek, 24 stycznia 2017 | linkuj to nie to, evenementus, ale zaimponowałeś mi. Ciekawe.
Spać chodzę regularnie o 23.00, by wstać o 4 nad ranem.
evenementus
| 15:47 wtorek, 24 stycznia 2017 | linkuj kod pokładowy to godzina o której idziesz spać - hibernujesz się na pokładzie do treningu następnego dnia o 5 rano
| 06:40 wtorek, 24 stycznia 2017 | linkuj Fish to mistrz, potwierdzam :-)
mors
| 22:15 poniedziałek, 23 stycznia 2017 | linkuj Wykorzystanie podzespołów na 100%, idealnie. :)
CFCFan
| 22:06 poniedziałek, 23 stycznia 2017 | linkuj O Panie. Tego to nawet Bob Budowniczy nie naprawi :D Ale idziesz ostro ;) Tak trzymać. Gratulacje!!