avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 597607.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

APOLLO 18- jutro lądowanie na MODRZEWINIE w Elblągu od 23.30

Środa, 29 czerwca 2016 · dodano: 29.06.2016 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 153.765 km. 1646 dni.

MAPA
trasa: Elbląg-Nowakowo-Marzęcino-Nowy Dwór Gdański i z powrotem X3 z bonusem Pogrodzia i miasta Elbląg.

Jutro o 23.30 ze skrzyżowania ulic Odrodzenia i Ogólnej w Elblągu- ulicą Jana Pawła II rozpocznę lądowanie na szczyt Modrzewiny.
Tak bardzo chciałbym tam właśnie Was wielu zobaczyć. Tyle kilometrów przejechałem w samotności, w szczęściu, łzach, trudzie i niepokoju....że w tej właśnie chwili chciałbym Was mnóstwo zobaczyć.
Nie było takiej chwili, żeby rower mi w czasie tego programu zbrzydł. Ani przez moment nie chciałem zrezygnować.
APOLLO to oczywiście nie koniec. Kocham rower, choć nie jest on dla mnie najważniejszy.
Najważniejsza z rzeczy "martwych" jest dla mnie muzyka.
Gdybym miał za ten program wybrać sobie jakąś nagrodę to...chciałbym zobaczyć dźwięk. To nie jest możliwe.
Bądźcie Wy jutro moją nagrodą.

jutro będę duży, dzisiaj jestem mały.

tenbashi
| 10:38 czwartek, 30 czerwca 2016 | linkuj 3mam kciucki za finish! Lekkości!
fanki
| 09:45 czwartek, 30 czerwca 2016 | linkuj Witamy Cie Robercie. Gratulujemy wyczynu. Dla nas już teraz jesteś Wielki! Fizycznie nie możemy być z Tobą, bo grzeczne dziewczynki śpią o tej porze, ale myślami i serduchem będziemy na Modrzewinie w czasie lądowania. Nigdy nie wątpiłyśmy w to, że chciałbyś zrezygnować ze swojej wielkiej pasji. Szacun Mistrzu. Czekamy jak zwykle we wtorek żeby pogratulować osobiście!:-)