avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

APOLLO 18- pojutrze ląduję

Wtorek, 28 czerwca 2016 · dodano: 28.06.2016 | Komentarze 5

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 154.065 km. 1647 dni.

MAPA

trasa: Elbląg- Malbork-Elbląg X5 z bonusem do Nowej Wsi Malborskiej.
treść SMS- a otrzymanego dziś od Lucjana: "Robercie, wyglądałeś jak śmierć na urlopie. Widzieliśmy Cię jak wyjeżdżałeś z Elbląga. No, ale trzymamy za Ciebie kciuki". Pewnie żartował. Prawda jest taka, że nie jadę z uśmiechem na ustach.
Wiedziałem, że tak będzie. Może w taki właśnie sposób przejadę to drugi raz.
Po dojechaniu na Księżyc zajmę się organizacją ultramaratonu na jedynego naturalnego satelitę Ziemi.
I też będzie u mnie kwalifikacja. Trzeba będzie przejechać 10 tys. km w jednym miesiącu 30- to dniowym lub w lutym.
Tymczasem mam nadzieję, że wiele będzie osób w miejscu mojego lądowania. Spadam na Ziemię z hukiem, na chwilę, warto będzie to zobaczyć.
jutro będę duży, dzisiaj jestem mały.

| 21:03 środa, 29 czerwca 2016 | linkuj bardzo dziękuję za takie słowa. Łzy same cisną się do oczu. Dziękuję.
| 19:20 środa, 29 czerwca 2016 | linkuj Myślę, że nie trzeba będzie się spieszyć z zapisami ;-)
kbialy2002
| 05:19 środa, 29 czerwca 2016 | linkuj Już Ci Robert GRATULUJĘ...
Tak wygląda POTĘGA ROWEROWANIA...
Feromony szczęścia pewnie już na najwyższym poziomie... Powodzonka...
BUS
| 01:41 środa, 29 czerwca 2016 | linkuj DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ, DZIESIĘĆ!
pawlik
| 23:06 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj Widziałem Cię dzisiaj 2x- umęczony, zarośnięty jak Rumcajs, ale szczęśliwy. Nie trzymałem kciuków. Czytałem każdą relację, niektóre czasem kilka razy i byłem pewien że tego dokonasz.
Dzisiaj jesteś wielki, jutro będziesz potężny!