avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578108.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

APOLLO 18- pozostało 14 dni do lądowania

Czwartek, 16 czerwca 2016 · dodano: 17.06.2016 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 158.131 km. 1659 dni.

MAPA

pierwsza godzina w deszczu.
Pierwszy wyjazd: Eg-BERLNKA- Braniewo Szyleny-Bemowizna-BERLINKA-Grzechotki- Pęciszewo-Gronowo-Braniewo-BERLINKA-Eg.
Potem: Eg-Pasłęk-Godkowo-Orneta-Augustyny-Wilczęta-Młynary-Pomorska Wieś- Eg
Potem Eg-Pasłęk.
No to trzeci rower wszedł do gry: szosowy wheeler.
W południe w Elblągu miałem Propelem kolizję z osobowym. Klient wyjeżdżał z drogi podporządkowanej i zwyczajnie mnie nie widział...bez komentarza. Uderzył mnie zderzakiem w tylne koło. Nie przewróciłem się, ale koło skrzywiło się.
Takie samo przełożyłem z Gianta TCR. Przez to straciłem dużo czasu.
Wieje niesamowicie mocno. Jestem zmęczony, zwłaszcza podczas jazdy trzeciej setki.
jutro będę duży, dzisiaj jestem mały...

| 08:33 sobota, 18 czerwca 2016 | linkuj to nie kwesta siodełka. Tyłek mnie boli, zwłaszcza na początku jazdy,potem jakoś mniej. Siedzę na cztery różne sposoby, także na podudziach. Jakoś to znoszę, bo do tego nie da się przyzwyczaić.
dornfeld
| 07:57 piątek, 17 czerwca 2016 | linkuj Najważniejsze, że nic się nie stało. Jeżeli znajdziesz czas i siły, napisz jakie to masz siodełko, że pozwala ono pokonywać dzień w dzień takie odległości?