avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578108.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

APOLLO 18- pozostało 13 dni do lądowania

Piątek, 17 czerwca 2016 · dodano: 18.06.2016 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 157.798 km. 1658 dni.

MAPA

to najgorszy dla mnie rowerowy dzień pogodowy w tym roku, jak nie w ogóle.
Znowu deszcz, więc znowu objeżdżam trasy rowerowe w okolicach Elbląga, które pokonuje na co dzień.
Najpierw trasa Eg-Pasłęk-Jelonki-Kwietniewo i z powrotem...trzy godziny w deszczu i silnym wietrze, zimno.
Potem Eg-Pomorska Wieś - Zalesie- Pasłęk- Młynary-Chruściel-Młynary-Majewo-Milejewo-Łęcze-Kamionek Wlk- Eg...niemal cała trasa w deszczu i burzy i wietrze..ale ciepło było.
No i na koniec rodzynek. Próbowałem wyjechać na Kalwę...drzewo za mną się zawaliło na trasie w Karczowiskach Górnych.
Wiało niesamowicie mocno, jak w całej Polsce...15 km/h z walką przez godzinę mi wystarczyło. Zawróciłem na Pasłęk-Godkowo-Bażyny-Wilczęta-Młynary-Milejewo-Eg. To już istna tragedia. I ulewy i wiało dosłownie z każdej strony, nie dało się jechać z wiatrem w żadnym kierunku. Od Wilcząt, od godz. jakieś 21.30 jechałem maksymalnie 10 km/h, a przez Młynary przejechałem z prędkością 5 km/h.
Pełno krzewów i gałęzi na drodze. Zero pieszych, zero samochodów, tylko ja sam.. Od Młynar ( 30 km do domu )do Milejewa już nie walczyłem.
Poddałem się pogodzie i w ten sposób dojechałem do domu o 23.30. Totalnie mokry, wykończony.
Na kilometrze nr 5490 złapałem pierwszego "kapcia".
jutro będę duży, dzisiaj jestem mały.