avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578108.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

APOLLO 18- pozostało 15 dni do lądowania

Środa, 15 czerwca 2016 · dodano: 15.06.2016 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 158.465 km. 1660 dni.

MAPA

Dziś znowu musiałem pozostać w Elblągu. Tak więc na początek Mierzeja Wiślana: Eg-Nowakowo-Marzęcino-Stobiec-Tujsk-Rybina-Groszkowo-Łaszka-Sztutowo-Kąty Rybackie-Krynica Morska-Piaski-Sztutowo-Stegna-Mikoszewo-wyspa sobieszewska-Błotnik-Kiezmark-NDG-Marzęcino- Nowakowo- Eg.
Przyjechałem po południu totalnie zmęczony po 211 km.
Przed Błotnikem zasnąłem w polu, łydka tak mi osłabła w prawej nodze, że...po raz pierwszy czułem taką słabość. Nie mogłem nią kręcić, jakby mi mięśnie ktoś wyciął. Dobrą godzinę leżałem. W dodatku cholernie znowu mocno wiało.
Wieczorem było lepiej, wiatr osłabł, więc pojeździłem   po "górkach" Pasłęka: Eg-Pasłęk-Sałkowice- Pasłęk i znowu Pasłęk-Majki-Pasłęk.
Jestem zmęczony fizycznie, głowa robi co może, aby to wszystko trwało. jak na razie mocno motywuje mnie do tego muzyka.
Nie wiem jak się zachowywać, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji. No to mam już połowę drugiego MRDP w jednym miesiącu.
...jutro będę duży, dzisiaj jestem mały.