Eg,Kamionek-NDG-Malbork po razy kilka

Niedziela, 13 marca 2016 · dodano: 13.03.2016 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 173.943 km.
1754 dni.

najdalej od Elbląga byłem w Stogach Malborskich - ok. 40 km.
Samemu, góralem, aby Kogoś spotkać. Na 75 km w Chlebówce zobaczyłem Marco Pantaniego- przejechaliśmy razem 15 km.
Potem sfociłem miejsce,które nieoficjalnie jest, a potem ma być oficjalnym, najniższym punktem w Polsce. To wczorajsze miejsce przejdzie podobno do historii. Teraz ma być chyba to, co jest na zdjęciu.
Po 105 km zacząłem następnie jazdę z wiatrem, aż do trasy Malbork-Tczew. No, a potem 45 km aż do Jagodna pod silny wiatr.
Tu na 190 km spotkałem Mikołaja, nie świętego oczywiście. Był bez Dareckiego, ale za to z Agnieszką. Pozdrowienia, przejechaliśmy wspólnie ze 3 km, po czym wjechałem na Modrzewinę i do domu.

Marzęcino- Gozdawa
Marzęcino- Gozdawa © Robert1973

| 22:08 wtorek, 15 marca 2016 | linkuj tak, Tych samych, których przed południem fotografowałeś.
| 06:15 wtorek, 15 marca 2016 | linkuj Nawet w temacie Najniższego Punktu w Polsce musi być dobra "dobra zmiana". Ciekawe kto zostanie tam dyrektorem lub nawet prezesem?
| 06:12 wtorek, 15 marca 2016 | linkuj Spotkałeś Mikołaja z Agnieszką powiadasz :-)