Eg-Pasłęk-Morąg-Zalewo-Siemiany-Rychliki-Eg i okolice

Sobota, 12 marca 2016 · dodano: 12.03.2016 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 174.143 km.
1755 dni.

tym razem od 4 nad ranem. Tylko z Mareckim, góralem. Pojechaliśmy nad Jeziorak popatrzeć sobie z wieży widokowej.
Przy okazji w Jerzwałdzie zobaczyliśmy bociany, które ( niestety ) całą zimę spędziły w Polsce, w tej miejscowości w jakimś specjalnym dla nich ośrodku przechodzą rekonwalescencję.
Ogólnie jak dla mnie zimno jak cholera. Zwłaszcza, że droga powrotna od Siemian była non stop po wiatr.
Przenikliwie zimny. Wspólnie przejechaliśmy ok. 140 km. Asfaltowo, terenowo i po mega dziurach.
60 km samemu wieczorem. Za 6 dni rozpoczęcie sezonu ?

Jezioro Jeziorak
Jezioro Jeziorak © Robert1973 Jeziorak
Jeziorak © Robert1973 Siemiany
Siemiany © Robert1973 Pierwsze bociany widziane w tym roku
Pierwsze bociany widziane w tym roku © Robert1973 Ogłoszenie w sklepie w Rychlikach
Ogłoszenie w sklepie w Rychlikach © Robert1973 Najniższy punkt w Polsce- Raczki Elbląskie
Najniższy punkt w Polsce- Raczki Elbląskie © Robert1973 Marecki
Marecki © Robert1973

Buczek
| 06:51 niedziela, 13 marca 2016 | linkuj Widzę, że "najniższy punkt w Polsce" zaczynają otaczać "góry". Kiedy byłem tam po raz ostatni w tle za wodowskazem były pola, dziś widzę szklarnie. Miejsce staje się mało atrakcyjne widokowo. Biznes wypiera atrakcję turystyczną. Wyraźnie ten wodowskaz im tam przeszkadza. Faktycznie pora go chyba przenieść do Marzęcina. Pozdrawiam.
ipla
| 20:16 sobota, 12 marca 2016 | linkuj Podobno od niedawna Marzęcino jest niżej położone