avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYCOWA LICZBA 86

Środa, 25 listopada 2015 · dodano: 25.11.2015 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 187.468 km.
1862 dni.

wyjechałem oczywiście sam, o 5: 20. Po wjechaniu na Modrzewinę ukazał mi się znowu przepiękny w pełni Księżyc.
Po upływie 30 minut już go nie było na niebie.
Przenikliwie zimno, bardziej niż wczoraj. Bo mocniej wiało, chyba z południa. Najważniejsze, że jest sucho.
2 X 50 km.
Ponadto dziwne mam uczucie...falowo, nawet w czasie jazdy, odczuwam pojawiające się ciepło w prawym kolanie, które trwa kilkanaście sekund, tak kilka razy na 100 km. A przecież się niczym nie smaruję.
Przeraża mnie zima, choćby z tego powodu, że nie mam właściwego roweru na ten okres. Nie mam z nią dobrych skojarzeń.
Muszę więc uśpić swą pamięć, a nawet zmysłą czujność odebrać. Ja zimę muszę przetrwać.
Lampek jest wiele, Księżyc tylko jeden