avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYCOWA LICZBA 86

Wtorek, 24 listopada 2015 · dodano: 24.11.2015 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 187.568 km.
1863 dni.

samemu od 5 nad ranem.  50 km przed pracą, 50 km po pracy.
jeżdżę wheelerm, po płaskim, aby mu jak najszybciej nabić do 100 tysięcy km.
Zjeżdżam Modrzewiną, następnie jadę w do Kamionka Wielkiego- zawracam na górze, na skrzyżowaniu do Nadbrzeża, następnie jadę z powrotem na Elbląg, skręcam na Nowakowo, potem dojeżdżam do Cieplic- zawracam na końcu mostu, w Nowakowie skręcam na Kępę Rybacką, potem jadę przez Bielnik Drugi do Adamowa, potem do Helenowa, następnie po dojechaniu do skrzyżowania z ulicą Żuławską obwodnicą dojeżdżam do ulicy Warszawskiej. Ulicą Warszawską dojeżdżam do Rycerskiej, potem do Giermków, potem zatrzymuję się na Hetmańskiej- wchodzę do piekarni- kupuję słodkości, następnie jadę ulicą Grobli Św. Jerzego, Traugutta, Kopernika i ...jestem w pracy. I mam wtedy dokładnie 50 km. Co do metra. I tak mnóstwo razy.
Prosta trasa, dla utrudnienia jeżdżę wcześnie nad ranem, codziennie. Zimno jest jak cholera, ale fantastycznie. Bo jest sucho.
nade wszystko cenię suchość i wykorzystuję każdy kilometr, aby pojeździć jeszcze w tym roku szosowymi rowerami.
Spadnie śnieg, będę jeździł góralem. Śnieg jest dla mnie trudny.