avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579942.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYCOWA LICZBA 98

Piątek, 6 listopada 2015 · dodano: 06.11.2015 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 189.739 km.
1882 dni.

wczesnym rankiem 50 km, późnym wieczorem 50 km.
rano mgły nie było, za to wieczorem był deszcz. tak więc, już mam drugi rower zabłocony.
nie mam ochoty dziś wieczorem ich czyścić. Dlaczego ? Bo mam jeszcze dwa rowery...propela i górala.
Wiadome, którym jutro będę jeździł.
nadal twierdzę, że ...albo się jeździ, albo ma się czysty rower.

piotrkol
| 20:16 poniedziałek, 9 listopada 2015 | linkuj Nie zgadzam się. Mój rower jest zawsze czysty, a robię trochę więcej niż 20km co niedzielę.
Michajłow Szasza | 07:37 sobota, 7 listopada 2015 | linkuj Też uważam że szkoda życia na czyszczenie rowerów, czysty rower to może mieć siusiumajtek niedzielny, który co niedziele w miesiącach letnich przejedzie całe 20 km i wszystkim się chwali jaki to z niego jest maniak rowerów.