avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Racibórz- Prudnik-Głuchołazy-Złoty Stok-Międzylesie-Zieleniec-Kudowa Zdrój-Radków-Głuszyca

Poniedziałek, 24 sierpnia 2015 · dodano: 30.08.2015 | Komentarze 0

Odległość Księżyca od Ziemi wynosi 199.413 km. To 1956 rowerowych dni.

Nadal jadę. Od Raciborza już samemu. Po kilkunastu km zatrzymałem się w Kietrzu. Na trzy godziny.
Chyba nawet trochę zasnąłem. Od 5 nad ranem jadę samemu. Śniadanie w Prudniku.
Wyjeżdżam na główną trasę do Głuszyc i ..niespodzianka: Wilk i Marcin Nalazek ze swoją ekipą stoją na skrzyżowaniu. Wspólnie dojechaliśmy do Złotego Stoku w Kotlinie Kłodzkiej.
W Złotym Stoku zrobiłem sobie z Marcinem przerwę. Rowery postawiliśmy przed marketem- zwiał je na bok wiatr. Jak postanowiliśmy ruszyć to się okazało, że w wyniku upadku Marcinowi pękła kierownica przy baranku (była karbonowa ). Ależ mi go szkoda było. Wył z rozpaczy.
Przypadkiem stojąca obok nas pani dała mu namiar na kolegę typu „złota rączka”.
Marcin więc został, ja ruszyłem dalej sam.
Od teraz znowu non stop podjazdy aż do Międzylesia. Potem też, bo jechałem w rejonie Zieleńca.
Trochę czasu spędziłem w Międzylesiu bo chciałem zjeść porządny obiad. Do Międzylesia pod silny wiatr- co niektórzy mówili, że w tym miejscu wiatr im z roweru lakier zwiał.
Na trasie do Zieleńca znowu jechałem z Marcinem oraz z Bronisławem Łazanowskim i gościem Mirkiem z Głuszyc.
Nie pada. Trochę słyszę support w rowerze, ale to nic poważnego.
Po Kudowie Zdrój znowu podjazdy. I dobrze, szkoda tylko, że droga w tym rejonie dosłownie jest fatalna: szesnasta łata na piętnastej łacie, i dziury. Tragedia.
Do północy dojechałem do Głuszyc- tu postanowił na godzinę zostać jadący ze mną Bronisław Łazanowski.
W tym momencie dołączył do mnie Jarek Kosiorek i to z nim pojadę dalej.