avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ropa-Tylicz-Stary Sącz-Krościenko-Niedzica-Zakopane-Czarny Dunajec-Stryszawa-Istebna-Wisła-Cieszyn-Racibórz

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 30.08.2015 | Komentarze 0

Odległość Księżyca od Ziemi wynosi 199.735 km. To 1957 rowerowych dni.

Oczywiście jadę dalej, tej nocy nie będę spał. Nadal bez nawigacji, większa część drogi w towarzystwie 6 kolegów. Na uwagę zwracał nocny podjazd przed Tyliczem. Za Tyliczem na prostym odcinku aż do Krościenka pruliśmy średnio ponad 30 km/h przez wiele kilometrów.
Piękne podjazdy znowu pojawiły się przed Zakopanem, nad ranem.
Od Krościenka jadę tylko z trzema bikerami: Deneką, Kosiorkiem Pawłem oraz Dobrowolskim. O godzinie 12.00 w południe dojechaliśmy do Czarnego Dunajca- prze pierwszą dobę zrobiłem więc 494 km.
Nadal nic nie boli, rower działa sprawnie.
Widoki przepiękne. Przerwy małe oczywiście są.
Dziś do północy dojechałem do miejscowości Racibórz.
Na uwagę zwracają również silne podjazdy w rejonie Istebnej i Koniakowa.
Dziś nie padał deszcz.
Do Raciborza dojechałem wyłącznie z dwoma bikerami: Gabrielem Dobrowolskim oraz Ryszardem Deneka.