Eg-Nowy Staw-Stogi i z powrotem przez Tuja- Marzęcino

Niedziela, 14 grudnia 2014 · dodano: 14.12.2014 | Komentarze 4

2209 dni i tylko...232.115 km do Księżyca.
wyjazd od 8- ej, wycieczka Mareckiego, czyli pączki w Nowym Stawie.
W Nowym Stawie dołączył do nas Lucjan z Marcinem, wraz z Nimi pojechałem do pobliskiej miejscowości Stogi, by na własne oczy zobaczyć pierwszy kurs Pendolino w drodze do Gdańska.
A potem? Niespodzianka- Lucjan zafundował mi okazały tort. Dziękuję, smakował jak cały ten mój bieżący rok.
Tort od Lucjana dla mnie
Tort od Lucjana dla mnie © Robert1973 Pierwszy kurs Pendolino- Stogi
Pierwszy kurs Pendolino- Stogi © Robert1973 W cukierni w Nowym Stawie
W cukierni w Nowym Stawie © Robert1973 W miejscowości Tuja
W miejscowości Tuja © Robert1973

| 15:46 niedziela, 21 grudnia 2014 | linkuj dziękuję
Sebek K. | 19:31 piątek, 19 grudnia 2014 | linkuj Dystans poza osiągami zwykłego śmiertelnika :-) Serdecznie gratuluję niegasnącej pasji i determinacji! Życzę wszystkiego co najlepsze, radości z każdych chwil na rowerze oraz z tych bez niego ;) i oczywiście zdrówka! A w Nowym Roku nowych Osiągnięć. :-)
Z pozdrowieniami, S.
sikorski33
| 16:45 czwartek, 18 grudnia 2014 | linkuj Dołączam się do gratulacji...:) Nie mogłem,przyjechać ( choroba - masakra )
Pozdrawiam.
tlenek
| 20:52 wtorek, 16 grudnia 2014 | linkuj Podziwiam, takich przebiegów to z 90% społeczeństwa autem rocznie nie przejeździ.