avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Uzdowo-Działdowo-Mława-Ciechanów-Pułtusk-Serock-Legionowo-Warszawa-Józefów

Sobota, 29 listopada 2014 · dodano: 30.11.2014 | Komentarze 0

2224 dni i tylko...233.828 km do Księżyca.
dziewięćdziesiąte siódme TRZYSTA / w ty m roku /.
no to jedziemy dalej- ja i Marecki. Co tu pisać...cholernie zimno, no i w dodatku na trasie zer życia, zero stacji paliw itd.
Nie jestem przekonany czy osobno byśmy pokonali tę noc. Zimno było tak przenikliwie, że po raz pierwszy widziałem jak Marecki trzęsą się ręce, gdy byliśmy na stacji paliw w Ciechanowie przed 5- tą. Nie wiem co Go utrzymywało na rowerze, mnie utrzymywało to , że nie byłem sam. Dopiero po 6-tej ośmieliłem się wyjąć aparat z kieszeni- totalnie zimno. W dodatku odcinek Ciechanów- Pułtusk trochę przespałem.
W Warszawie byliśmy późno- tak jakoś przed 10-tą chyba, w ogóle pomału jechaliśmy- Marecki jechał góralem, ja wziąłem szosę bo wiedziałem, że z powrotem wrócę na rowerze- Marecki zaś nie był do tego przekonany. Po drugie jechaliśmy na wykłady Akademii Rowerowej Cezarego Zamany- i to góral mareckiemu był potrzebny.
No cóż, powinniśmy ordery dostać za calutką przejechaną noc, tak mroźną. Na minusie prawie - 10 stopnie...odczuwalne z minus dwadzieścia. Tradycyjnie...boczny wiatr prosto w twarz, niesamowicie.
Na wykładach oczywiście nie spałem, w ogóle cały dzień i wieczór byłem przytomny. marecki zafundował mi pobyt w hotelu z czterema gwiazdkami- w Józefowie...musiałem oczy nacieszyć i ciało. W takich warunkach powinno się żyć na co dzień.