avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Poniedziałek, 24 listopada 2014 · dodano: 24.11.2014 | Komentarze 0

2229 dni i tylko...234.651 km do Księżyca.
100 km zrobiłem bo jeździłem i w silnym wietrze, i w deszczu, a nawet w śniegu. Na razie się udaje.
Samopoczucie idealne, więc nie było tak źle. Teraz siedzę w cieple i jest idealnie. Śnieg za oknem stopniał...
Tak sobie myślę, że mi bardzo by miło było, gdyby podczas mojego ostatniego TRZYSTA kilka osób razem ze mną pojeździło.
Dla ułatwienia nie musi być to całe 300 km przez Nich przejechane, może być kilka, a nawet nic...wystarczy, że Ktoś się pojawi na mojej trasie i da sobie zrobić zdjęcie. Dla drugiego ułatwienia...nie będę oddalał się od Elbląga, a być może nawet z niego nie wyjadę.
Zwłaszcza zależy mi na 9-ciu osobach, które systematycznie pozdrawiałem co dziesięć TRZYSTA.
Dla przypomnienia kolejność / przypadkowa /:
- Marek B
- Kbiały2002
- Rafi.
...no, no, chciałbym też by był ten ...dziesiąty Gość, na które to pozdrowienia czeka....nawet jeśli nie ma roweru.