Elbląg i okolice / tak do 100 km /

Wtorek, 11 listopada 2014 · dodano: 11.11.2014 | Komentarze 0

2242 dni i tylko...236.339 km do Księżyca.
dziewięćdziesiąte drugie TRZYSTA / w tym roku /
wyjechałem o 6 nad ranem- by zgłodnieć przed śniadaniem. Po 20- tu kilometrach w Bielniku Drugim trafiłem na kolegów jadących do Tczewa. Krzyś Biały z mojej szczególnej "dziewiątki" jedzie po...lewej stronie.
Po 46 km byłem w domu. Śniadanie. O 9.30 wyjechałem do Malborka z Marco Pantanim. W Malborku mam spotkać się z kolegami szosowcami, by...sobie pojeździć oczywiście. Byłem wielce zdziwiony, że Krzysiek / MP / jedzie ze mną.
Dojechaliśmy do Malborka przed 10- tą. Punktualnie wyjechaliśmy w sześciu: Lucjan, Piotr i Zygmunt z Malborka, Marcin z Tczewa, Marcin z Czarlina, no i ja. Marco Pantani postanowił zmienić zdanie i wrócić do domu, gdy usłyszał, że nie będziemy jeździć po płaskich Żuławach.
Wspólnie przejechaliśmy jakieś 100 km po okolicy Kwidzyna i Sztumu. Jazda oczywiście powyżej 30 km/h.
Brakuje mi takich licznych wypadów, no ale cóż. Pod koniec zjedliśmy wspólny obiad w Sztumie / bo mieliśmy Dwóch solenizantów: Marcinów, no a przy okazji jeszcze Lucjan...został Dziadkiem: GRATULACJE !! /.
Z Malborka odłączyłem się wracając do Elbląga. Wziąłem oświetlenie i ponownie wyjechałem...w trasę na Tczew mając nadzieję, że spotkam powracających z niego Kolegów. Nie udało się. W Chlebówce zawróciłem.
Ciepło, niesamowicie przyjemnie. Byłby mróz też bym pojechał, więc dzisiejszą pogodę szanuję tym bardziej.

...jadą na Tczew
...jadą na Tczew © Robert1973 Zbiórka w Malborku
Zbiórka w Malborku © Robert1973 ...no to będziemy walczyć o drugie miejsce, Lucjan już ma 1 miejsce
...no to będziemy walczyć o drugie miejsce, Lucjan już ma 1 miejsce © Robert1973 Mam przerwę z Marcinem bo najszybciej wjechaliśmy pod górę
Mam przerwę z Marcinem bo najszybciej wjechaliśmy pod górę © Robert1973 Jadą do nas