avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Pasłęk-Małdyty-Zalewo-Siemiany-Iława-Prabuty- Rodowo-Dzierzgoń- Gronowo Elbląskie-Eg

Sobota, 8 listopada 2014 · dodano: 08.11.2014 | Komentarze 0

2245 dni i tylko...236.843 km do Księżyca.
dziewięćdziesiąte pierwsze TRZYSTA / w tym roku /.
Czyli równo od północy kontynuuję wczorajszą jazdę na kolejne TRZYSTA.
Już wieczorem wczorajszego dnia na Żuławach były miejscami mgły. Dziś to już totalne mgły.
Trochę przejrzyściej zrobiło się za Pasłękiem i trochę w lasach, ale ogólnie tragedia. Słaba widoczność, mokro jakby padał deszcz, w dodatku droga od Małdyt do Iławy ...tragedia, nie tyle dziury co cholerne nierówności. Nie było możliwości szybkiej jazdy.
Ale w towarzystwie było miło. Za to cholernie zimno. Na stacji paliw w kibelku grzałem się pod suszarką. Zimno, zimno.
Po piątej wyjechaliśmy już na Elbląg, Boże jak było zimno, tu jednak droga zaczęła się idealna, świeżo wylany asfalt.
Co z tego skoro było z górki i trochę czasu potrzeba było na rozgrzanie się.
Mój cel imprezy: TRZYSTA. Cel Mareckiego: miejscowość RODOWO, gdzie są liczne ciekawostki, te większość zdjęć to z tej właśnie miejscowości.
W Elblągu byliśmy o 10 -tej. Dzięki Marecki za zmotywowanie.  Wy tylko to widzicie, a ja ją czułem...ciepło z niej oczywiście
Wy tylko to widzicie, a ja ją czułem...ciepło z niej oczywiście © Robert1973 Marecki zaraz będzie fotografował