avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578724.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Nowy Dwór Gdański i z powrotem / okrężnie /

Piątek, 7 listopada 2014 · dodano: 08.11.2014 | Komentarze 0

2246 dni i tylko 237.038 km do Księżyca.
Dziś miałem naprawdę lenia. Mocniejszego tym bardziej, że od samego rana lało i lało.
A potem? Nie tak mokro, ale chłodno, potem zimno, beznadziejnie. Jak to dobrze, że Marecki zgodził się na nocną jazdę bo samemu kompletnie mi się nie chciało. Zaczynamy od północy, więc przed zrobiłem 100 km po Żuławach, by oczywiście zaliczyć kolejne TRZYSTA bo czas do jutra jest tylko do 10- tej. Pojeździłem od 19- tej.
Na Modrzewinie niemal jestem codziennie, niemal za każdym razem widzę tego psa. Zero agresji, smutny, leży nawet na mokrym chodniku. Obok jest Jednostka Wojskowa to pewnie go karmią. Zwraca na siebie uwagę.
...Kolacja o 23- ciej, przed północą wyjechałem na spotkanie z Mareckim by jeździć całą noc. Samotny pies