Elbląg i okolice / dalekie oczywiście /

Poniedziałek, 27 października 2014 · dodano: 27.10.2014 | Komentarze 0

2257 dni i tylko...238.669 km do Księżyca.
osiemdziesiąte siódme TRZYSTA / w tym roku /
jazda + przerwy w godz. 6-20. Lajtowo. Kurcze, wiało jak cholera. Nie mam w okolicy gór to jeździłem dziś głównie tam, gdzie najbardziej wiało.
3X 100 km. Najpierw Eg-Malbork- Laski- Nowy Staw-Marzęcino-Nowakowo-Eg.
potem Eg-Pasłęk-Godkowo i prawie Dobre oraz z powrotem.
następnie Żuławy w okolicach Powaliny, gdzie super wiało.
Jazda bez historii. Nie było zimno, nie padało,a że wiatr szalał...najważniejsze, że jeszcze mi się napędy nie kończą w szosowych rowerach- chciałbym je wykorzystać do opadów śniegu.

Malbork nad ranem
Malbork nad ranem © Robert1973
"efekt" robienia wjazdów na DDR...w pasłęku. Gratulacje dla wszystkich, którzy brali w tym udział © Robert1973 Miałem dojechać do m. Dobre / zabrakło 2 km / po tym asfalcie nie jadę. dzięki
Miałem dojechać do m. Dobre / zabrakło 2 km / po tym asfalcie nie jadę. dzięki © Robert1973 Na najnowszej drodze Pasłęk-Orneta asfalt wylali...chodników nie wyłożyli
Na najnowszej drodze Pasłęk-Orneta asfalt wylali...chodników nie wyłożyli © Robert1973 No, ładnie