avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 574411.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Niedziela, 26 października 2014 · dodano: 26.10.2014 | Komentarze 0

2258 dni i tylko...238.969 km do Księżyca.

Najpierw jazda od 5 do 7 nad ranem. Byłem na dworcu PKP...żegnając elbląskich bikerów- pojechali do Trójmiasta, by w jego okolicach pojeździć. Ja nad ranem miałem tylko dwie godziny na jazdę i później późnym wieczorem.
Wyjechałem Im po 18- tej na przeciw bo z m. Skarszewy wracali do domu. Zacząłem się kierować na Tczew.
jechali jednak tak wolno, że już nie miałem czasu- / byli 75 km od Elbląga, gdy wyjeżdżałem- przejechałem 50 km, a ich jeszcze nie było. W okolicach Lichnowy spotkałem z tej grupy Marka B, który jechał przed nimi. Razem z nim wróciłem do Elbląga.
Marek miał pecha bo "zlatywało" mu powoli powietrze z tylnego koła- kilka razy pompowaliśmy.
W domu byłem chwilę po 22- giej.  Bez historii.