Czwartek, 15 maja 2014 · dodano: 15.05.2014 | Komentarze 3

trzydzieste trzecie TRZYSTA / w tym roku /.
Wyjechałem o 6 nad ranem. Zimno, przenikliwie zimno. W Tczewie wchodząc do ciastkarni miałem jeszcze nadzieję, że trochę się ociepli. Przez pierwsze 80 km patrzyłem tylko na termometr: 8,5 Stopni, ale ten wiatr powodował cholerne zimno.
Nic z tego, mimo 10- tej temperatura nie szła do góry. Zawróciłem do Lucjana, by pożyczył jakąś wiatrówkę- skończyło się na kawie i ciastkach. Nie chciało mi się od Niego wychodzić, ale jak wyszedłem to się ociepliło, troszkę. Wiało już jednak tak mocno, że wiedziałem tylko to, że muszę to przetrwać. Nie miałem zamiaru chować się w las, ale co chwila zmieniałem kierunek jazdy- tylko raz tak naprawdę wiało w plecy- ze Stegny do NDG- i tu udało mi się wyprzedzić stertę wróbli, jednego nawet złapałem. Wiatr północny. Nie miałem zamiaru oddawać się do domu- nie byłem mocno ubrany, mimo to pociłem się podczas jazdy pod wiatr, to sprawiało że było mi jeszcze zimniej. W domu byłem na obiedzie po 228 km.
Dokręciłem resztę wieczorem- ciężko było, nie ze zmęczenia- w każdej kości czułem zimno, do teraz.
W Cedrach Wielkich jest ładny plac rowerowy / zamknięty /- w elblągu już takiego nie ma.
Trasa:Eg-Nowakowo-Kępa Rybacka-Marzęcino-NDG-Cedry Małe i Wielkie- Koźlany-Tczew-Lichnowy-Nowy Staw-Lubieszewo-Nowy Staw-Lichnowy-Ostaszewo-Drewnica-Przemysław-Izbiska-Przemysław-Jantar-Stegna-NDG-Marzęcino-Eg-Kępa Rybacka X3-Władysławowo-Eg-miasto. Wróbel
Wróbel © Robert1973 M. Izbiska
M. Izbiska © Robert1973 Pierwszy raz w życiu tu byłem
Pierwszy raz w życiu tu byłem © Robert1973 W m. Ostaszewo
W m. Ostaszewo © Robert1973 Kolejarze mówią na nią KROWA- mi kojarzy się z Republiką. Tczew
Kolejarze mówią na nią KROWA- mi kojarzy się z Republiką. Tczew © Robert1973 Plac rowerowy