Środa, 14 maja 2014 · dodano: 14.05.2014 | Komentarze 2

trzydzieste drugie TRZYSTA  / w tym roku /.
Wyjechałem o 6.00 na Brodnicę. Nie dojechałem. Wyjechałem nawet za miasto- o 6.45 byłem w Komorowie, jakieś 15 km od domu.
Wtedy to zadzwonił do mnie telefon. Synek zadzwonił z pytaniem gdzie jestem bo właśnie mu się przypomniało, że przed basenem, który jest o 11- tej, nie ma lekcji. Wróciłem. Nastąpiła więc nieoczekiwana przerwa.
O 11- tej nie chciało już mi się wyjeżdżać za miasto.
Postanowiłem tłuc kilometry na Wysoczyźnie Elbląskiej.
Cztery pętle- każda jakieś 55 km- pierwsze dwie od Milejewa przez Tolkmicko- kolejne dwie w odwrotną stronę.
Pierwsza- średnia 30,8 km/h,
Druga pętla- średnia 30,7 km/h
Trzecia pętla- średnia 30,1 km/h.
Czwarta pętla średnia 28, 7 km/h.
Pierwsze dwie jakby lżejsze- bo po wjechaniu na "górę" w Hucie Żuławskiej po 15 kilometrach już miałem średnią 30 km/h- później więc ją broniłem- jadąc od strony Kamionka przez Tolkmicko było inaczej- tu budowałem średnią- po wjechaniu na ostatni szczyt za Tolkmickiem miałem zaledwie 28 km/h i dopiero wtedy ją budowałem. Dość powiedzieć, że na ostatnim okrążeniu po godzinie jazdy miałem identyczny czas jak na trzeciej pętli- dopiero ostatnie jakieś 20 km na prostych nie byłem w stanie jechać ok. 35 km/h, by średnią z 28 na 30 podnieść. Ogólnie jednak i tak średnia za cztery pętle wyniosłą 30 km/h. Cieszy mnie to, że w miarę równą jazdę potrafię utrzymać na 200 km.
Czas jazdy w trzech to od 1h 47m do 1h 49 minut- czwarta to 1h 54 minuty.
Założenie było takie, by wszystkie podjazdy przejechać z prędkością 20 km/h- udało się. Najgorsze były oczywiście podjazdy z Suchacza w obie strony- średnia na nich wyniosła mi 40 km/h- czyli podjazd minimum 20 km/h zjazd zaś max 60 km/h.
Pozdrawiam Mareckiego, kiedyś właśnie podjeżdżając z Suchacza w stronę Elbląga powiedział, że trudno wjechać z prędkością zawsze większą od 20 km/h.
Pamiętam to, było tak z 6 lat temu. Wtedy to się nam nie udawało, teraz jest lepiej.
W Kadynach wylewali ostatni asfalt, więc dwie rundy musiałem przejechać bokiem przez miasto i 0,5 km odcinek szutru- średnia więc spadła- jak jeździłem w odwrotną stronę to asfalt już był wylany i był suchy.
Zapis trasy mam na endomondo- ale wiele rzeczy tam się nie zgadza. Pierwsze dwa kółka zaliczyło mi jako jedno choć czas mi dał za dwa i średnią...13,80 km/h- niesamowite. Była też informacja, że jechałem 7 metrów p.p.m- najwyżej zaś 225 m. n. p. m.
Wszystkie kilometry się nie wgrały- padła mi bateria w telefonie. Nie stać mnie na normalny sprzęt zapisujący trasę.
Wszystko wydaję na osprzęt, to jest najważniejsze- już ten mam do wymiany, a przecież kupiłem go w połowie ubiegłego roku. Zrobiłem na nim 30 tysięcy.
Dziś TCR Giant zrobiłem 256 km- reszta to po mieście- po pętlach brakowało mi 24 km. / zrobione wheelerm /.