Elbląg-Tolkmicko-Pogrodzie-Milejewo- Elblag + Eg i okolice

Niedziela, 19 stycznia 2014 · dodano: 19.01.2014 | Komentarze 8

o 6 nad ranem wyjechałem z Mareckim na małą przejażdżkę do Tolkmicka.
Zrobiliśmy jakieś 60 km. Potem góralem dokręciłem do stówy zdając sobie sprawę, że skończył mi się...napęd.
Wsiadłem więc jeszcze przed obiadem na szosę przejeżdżając 40 km.
Asfalt na "7" był suchy, biały i zmarznięty. Super się jechało.
Zimno ? Tak sobie myślę, to znaczy pewien jestem, że choć dziś było cholernie zimno to np. przypominam sobie, że pewnej sierpniowej nocy równo o północy w Iławie po 0,5 godzinnej przerwie tak nagle wychłodził mi się organizm, że trzęsłem się jak galareta przez kilka kilometrów. To była zimna noc i wtedy bardziej zmarzłem niż dziś, choć dziś zdecydowanie było mniej stopni.
Choinka w Tolkmicku
Choinka w Tolkmicku © Robert1973

mors
| 23:04 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Poprawka: DE FACTO jeździ ;))
| 21:53 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Robert de facto nie konkuruje, Robert jeździ :-)
Gość obiektywny dość | 14:24 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Zauważmy, że jegomość z Krakowa (nr 2) części wpisanego dystansu wcale nie przejechał (trenażer...).
Tak więc, de facto Robert nie ma JAKIEJKOLWIEK konkurencji.
gizmo201
| 10:09 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Wyścig szczurów, o co wy się ścigacie o pietruszkę. Czujecie się lepsi, że macie większy przebieg od innych czy co. A tak serio to nieźle dajesz!
AgniechaEG
| 00:25 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Robert się nie ściga, Robert jest ścigany ;)
MonsteR
| 22:25 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj keram- Robert po prostu robi to co lubi i nie chodzi tu o jakiś wyścig " szczurów" i przy okazji gratki za MRDP- Robert
| 21:58 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj keram , Robert się nie ściga, Robert jeździ :-)
vuki
| 21:26 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj z zapałem oglądam Twój wyścig z rorschaach o Top nr 1 - gratuluję wytrwałości!