Warszawa-Kołbiel-Jeruzal-Mińsk Maz-Warszawa-Nadarzyn-Pułtusk-Ciechanów-Mława-Nidzica-Olsztynek

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0

trzydzieste pierwsze TRZYSTA / w tym roku /.
Wyjechałem prze 6 nad ranem. najpierw Do m. Jeruzal, gdzie jak wiadomo kręcą sceny do filmu RANCZO. Ale fajnie było. ławeczka jakby co nie jest oryginalna, ale mamrot w sklepie jest i dużo osób tu robi sobie właśnie zdjęcia.
Po tym znowu wróciłem do Warszawy, ale już nie przez miasto- leciałem na Nieporęt- korki jak cholera, nie dla mnie.
Znowu patelnia, nic szczególnego. Dojechałem do Olsztynka, resztę trasy pokonałem samochodem- w Olsztynku odebrałem dziecko z wakacji.
Noga bolała, znacznie wtedy gdy kładłem się na lemondce, nieco ponad 600 km w dwa dni z takim bólem da się przejechać.
Powtarzam, bo tylko ja o tym wiem- prawa noga i tak niemal zawsze oszukiwała moja lewą. Dobrze, że nie wie tego noga, ta druga oczywiście.
Miejscowość Jeruzal © Robert1973

Wnętrze kościoła © Robert1973

Przystanek na trasie © Robert1973

Kolejny przystanek © Robert1973

Przed chwilą wjechałem na "siódemkę"- teraz wszyscy wracają do Stolicy, a ja nad morze © Robert1973