Elbląg

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 0

dwudzieste dziewiąte TRZYSTA / w tym roku /

trzecią pętlę- 98 km / skrócona dla równych 300 km / zrobiłem
ze średnią 25,1 km w jakieś 3h 54m.
A więc tak- najpierw jakieś 3 km podjazdu- potem 3 km zjazdu,
potem jakieś 1,5 km podjazdu i 1,5 zjazdu, więc łącznie jest 9,1 KM. i tak w kółko. Jedyną udręką na trasie są zwierzęta. Ta dzielnica w przyszłości
ma być zabudowana domami- jak na razie zwierzęta po niej biegają- łącznie kotów, psów, zajęcy oraz lisów widziałem ok 20 szt, w godzinach mocnych oczywiście.
Przy zjeździe śmiało można mieć prędkość 60 km/h, więc trochę głupio, jak tak nagle lis wybiegnie, z psami natomiast pod górę też trudno się ścigać.
Traci się trochę czasu na rondzie w najwyższym punkcie przy zawracaniu i to samo na dole przy ul. Mazurskiej.
Trasa myślę wymagająca jak na łącznie 300 km- skończyłem o 6 nad ranem.
Reszta km to dojazdy na Modrzewinę i do pracy.
Dobra na psychikę- w kółko to samo przez blisko 11 godzin.
Każdą setkę robiłem bez przerwy.