avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578724.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 0

dwudzieste trzecie, dwudzieste czwarte i dwudzieste piąte / w tym roku / TRZYSTA, zrobione.
Średnia- pojęcie względne. Lajtowo jeździłem po Warszawie, Augustowie, Suwałkach, Mikołajkach.
Średnia oczywiście nie była ponad 30 km/h, zwłaszcza trzeciego dnia, kiedy pod wiatr centralnie jechałem 280 km.
Wyjeżdżałem o 6 rano, a kończyłem po ogólnym zwiedzaniu o 21- szej bo...nie zabrałem żadnych świateł.
Ogólnie to był lajtowy wyjazd- takie wakacje. Wiatr mi nie sprzyjał w ogóle, drogi też nie zawsze były ok.
Na drodze nr 8 z Warszawy do Augustowa czułem się jak w USA- chyba kilka zakrętów takich z prawdziwego zdarzenia na łącznie
250 kilometrach- niemal non stop prosto, żadnego punktu zaczepienia. Nudna droga jak cholera kto zwraca na to uwagę.
Dla mnie jedynym punktem z Warszawy był właśnie Augustów, więc nie robiło to na mnie wrażenia.
Ogólnie Warszawa nocą i Augustów za dnia...przepiękne.
Trudno, nie dali mi więcej pojeździć.