avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Małdyty-Morąg-Łukta-Dobre Miasto-Jeziorany-Barczewo-Olsztyn-Olsztynek-Ostróda-Pasłęk-Elbląg

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 0

SIEDEMNASTE TRZYSTA
Czas jazdy 10 h 32 m- średnia 28,54.
Wyjechałem o 7 nad ranem - w Elblągu byłem o 18.30.
Gorąco niesamowicie- czyli idealnie. jazda nic szczególnego.
Ciekawą sytuację miałem w Dobrym Mieście. Zatrzymałem się tam pod jednym ze sklepów, by zjeść śniadanie.
W końcu miałem już przejechane 108 km. No i stało się.
ledwie wlazłem do sklepu, a dwóch dziadków zaczęło sie interesować moim rowerem- podnosili go, dotykali,
oglądali z każdej strony. Okazało się, że to dwaj byli kolarze / teraz mieli po jakieś 70 lat/.
Trochę pogadaliśmy. Powspominali mówiąc, że jeździli 25 tys. km rocznie. Jeden z nich widząc, że piję mleko spytał ile będę dziś jechał?- no to mu odpowiedziałem, że tradycyjnie TRZYSTA.
no to Gość stwierdził, że na mleku tyle nie przejadę, powinienem mieć sponsora, by kupować sobie odżywki.
W pewnej chwili nawet stwierdził, że on chce być dla mnie dziś sponsorem, żebym sobie jakieś odżywki kupił.
No i nagle wyszła taka sytuacja, że ten Gość siedział na ławce, a ja z drugim panem stałem przy rowerze odwrócony do ławki.
Po kilku minutach się pożegnaliśmy. gdy odeszli to spokojnie usiadłem na ławce, by dokończyc śniadanie.
Jak zjadłem to zacząłem zbierać swoje rzeczy i...okazało się, że w kasku leżało 20 zł.
Niezły numer...fajni ludzie mieszkają w Dobrym Mieście. Zresztą to byli kolarze. Klient naprawdę zasponsorował mnie, ale checa.
PS. kasa poszła na następne butelki mleka.

Sklep w Dobry Mieście © Robert1973

Kasa sponsora © Robert1973

Miejscowość Jeziorany © Robert1973

I oczywiście zdjęcie, które robi furorę w Elblągu- na tej drodze rowerowej na pewno jeździ się bezpiecznie.
Ale ja równie fajną drogę znalazłem w Olsztynie- tu na odwrót- ścieżka jest szara, chodnik czerwony, ale słupy takie same.
I pomyśleć, że na tej obok drodze pięknej asfaltowej nie mogłem jechać bo jest zakaz, a po lampach można.
PROKURATOR !!!!!!!!!!!!!!
Nie tyle ten co to robił jest nienormalny, co według mnie bardziej nienormalni są ich przełożeni z URZĘDÓW MIAST, którzy nadzorują