avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Kiezmark-Tczew-Nowy Staw-Elbląg-Stegna-Krynica Morska-Stegna-Martąg

Poniedziałek, 27 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 0

Wyjechałem po pracy o 13- tej. Najpierw na spotkanie z Flashem z Gdańska w Kiezmarku.
W Nowym Dworze Gdańskim dołączył do mnie Lucjan. Potem lajtowo 35 KM/h na rozgraconym starym szosowym.
Wziąłem starego bo po pierwsze myślałem, że tą pierwszą stówę zrobię w deszczu i więcej nie pojeżdżę, a ponadto
tą latającą korbę chciałem pokazać Lucjanowi- może ją naprawi.
i tak starym szosowym zrobiłem 127 KM- ostatnie 42 km pompowałem co kilka km. dętkę z uwagi na małą dziurę.
nie chciało mi się zmieniać koła bo wiedziałem, że po powrocie do domu zwyczajnie wwalę go do piwnicy.
Przyjechałem do domu o 18- tej i skoro nie padało to postanowiłem dokręcić trochę km do 300 km.
ledwo wyjechałem z Elbląga, gdy zaczął padac deszcz. Żadna ulewa, potem mimo późnej pory nawet wyschłem bo
przyznam, że było ciepło. Miałem jednak od tej pory kompletnie mokre stopy.
W Krynicy zdążyłem być prze 22- gą, więc zdążyłem kupić mleko.
Mój Giant TCR poprosił o zdjęcia z dziewczynami: Anitą i Moniką- 5minut przerwy i z powrotem.
Do północy dojechałem do miejscowości Martąg przed Malborkiem- oczywiście jechałem dalej.